پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226768
آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري ۱۶ ميليارد ريال بدهي دارد
تاریخ انتشار : 1395/08/02 14:50:23
نمایش : 1087
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: آموزش و پرورش استان ۱۶ ميليارد ريال بدهي در قالب قبوض آب، برق و گاز دارد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، قاسم سليماني در شوراي آموزش و پرورش استان اظهار داشت: هيچ يک از شرکت‌ها نبايد نسبت به قطع آب، برق و گاز مدارس در طول سال تحصيلي اقدام کنند.

وي افزود: براي تسويه اين ميزان بدهي سازمان مديريت و برنامه‌ريزي 8 ميليارد ريال از اعتبارات جاري ملي و 8 ميليارد ريال نيز آموزش و پرورش از منابع خود بپردازد.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به موضوع برگزاري کنسرت‌ها بيان کرد: در بحث کنسرت‌ها بايد يک حد معقول را پذيرفت و از افراط و تفريط پرهيز چرا که افراط سبب منازعه در اساس کار مي‌شود.

سليماني با اشاره به ضرورت حفظ هنجارها در جامعه خاطرنشان کرد: همه بايد براي جلوگيري از ورود به خطوط قرمز مسائل اخلاقي اصول و قواعد اسلامي را رعايت کنند.

وي خطاب به مسئولان آموزش و پرورش گفت: شما به عنوان صف فرهنگ در جامعه بايد براي جلوگيري از افراط و تفريط در مسائل اخلاقي، هنري، اجتماعي و سياسي تلاش بيشتري داشته باشيد.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به کسب رتبه 18 استان در سرشماري اينترنتي بيان کرد: تاکنون 115 درصد از اهداف تعيين شده در سرشماري براي استان محقق شده هر چند انتظار ما بيش از اين بود.

سليماني با اشاره به اهميت شوراهاي دانش‌آموزي خاطرنشان کرد: با تشکيل شورا بايد اختياراتي نيز به آن داده شود چرا که هدف تمرين دموکراسي و مردم‌سالاري ديني است.

وي تصريح کرد: برگزاري صرف انتخابات شوراها و اينکه در عمل هيچ اقدام و عملي رخ ندهد اثر منفي و نتيجه عکس دارد.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به ضرورت خارج شدن از جنبه تشريفاتي انتخابات شوراهاي دانش‌آموزي و عملياتي کردن آن گفت: شوراهاي دانش‌آموزي بايد اختياراتي در حد دستورالعمل و آئين‌نامه‌ها داشته باشند تا تمرين مردم‌سالاري ديني در جامعه به خوبي انجام شود.

منبع:تسنيم

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html